klaraaaw

Alla inlägg under september 2010

Av Klara - 25 september 2010 12:04

Hejsan! ^^

Jag kommer inte att blogga nå mer än det här inlägget idag för min familj och jag ska till stugan...  

Jag önskar att jag skulle kunna blogg mer idag!

Aja...


Jag har inte gjort nå skojj alls i helgen...

Igår var jag typ as uttråkad! Jag satt typ bara och såg på tv... :(

Idag har jag gjort samma sak som igår kväll... :(

Det ända roliga som kommer hända e att jag ska på Nordpoolen med fotbollslaget imorgon!!   

Det kommer att bli skojj!! :D


Jag kommer att blogga imorgon igen. Då kommer ni att få några bilder också!! ^^^


Då hörs vi imorgon!! SES   

Av Klara - 24 september 2010 18:13

Hej,

Idag har det inte vart nå roligt på skolan... Fast det e aldrig roligt på skolan!!!   

Sen efter skolan så for jag till storheden... Det var skojj! Jag hittade en massa kläder så då jag får min månadspeng av mamma så ska jag shoppa!!! ^^


Sen ikväll och nu så chillar jag framför datan och tv:n... Men det e ganska tråkigt.. Men det funkar... Har ju vänner på datan... :D


SES

Av Klara - 24 september 2010 07:12

Hej,

Snart ska jag till Emma och Lollo för att jag ska cykla med dom... Då far vi till skolan. BORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Första lektionen e SO. Det e tråkigt i vanliga fall men idag så ska vi skriva reflektioner på  datan och det e skojj för då får vi lyssna på musik samtidigt!!

Sen på engelskan så har vi läxförhör.... :( Det var ganska svår läxa den här veckan. Men det e okej... :P


Nu sitter jag och tittar på tv och e på MSN... Det e ingen inne på MSN och det e inget bra på tv. :(


Ajaa... nu ska jag fara till Emma och Lollo så vi SES ikväll.... Jag skriver då!! SES

Av Klara - 23 september 2010 18:58

Hej! ^^


Det började så här:

Jag var lite trött igår på morgonen. Men då jag hade varknat lite så var jag typ as pigg!   

Sen for jag till Emma och Louise... Vi skulle cykla till Rutvik. (På No:n så skulle vi forska om olika växter så vi skulle ta lite växter där ifrån... ^^ ) Det var typ skojj att vara där.. Vi var i olika grupper... I min grupp så var det Louise, Sandra, Simon, Markus och mig själv! :)

Vi fick myr mark.

Sen så cyklade jag hem med Emma och Lollo. Då jag kom hem så åt jag en glass och drack lite juice, sen for jag tbx till Emma och Lollo. DÅ var jag med Emma och det var då vi gjorde headern och hela bloggen... Sen Då vi hade gjort bloggen så skulle vi på EV (elevensval). Jag och Emma har jobbextra. Vi jobbar på Öhemsskolan. Där får vi leka med barnen... Det känns nästan som om man vore 8 år igen!^^

Efter det så cyklade jag hem med Emma och det var då jag och Emma kom på att vi skulle lova varan att vi skulle skriva otminnstonne (stavning?) ett inlägg per dag...   ^

Sen for jag hem och hade as tråkigt!

Sen efter middagen och nåra timmar vid tv:en så gick jag och la mig...  


Idag så cyklade ajag med Emma och Lollo till skolan.

På skolan var det as tråkigt!!!!! (som vanligt!!)

Sen efter skolan for jag hem till Emma och vi spelade kort och åt en massa.

Sen gick vi och gjorde läxan...   BORING!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen då jag for hem och åt så somnade jag i soffan.. As trött...  

Sen for jag tbx till Emma och nu sitter jag här...    


Om ni vill så kan ni gärna kolla in Emmas blogg!! www.eeemmao.bloggplatsen.se 


Ajja.. SES imorgon...

Eftersom att jag har lovat!!  


Av Klara - 22 september 2010 15:55

Hej! ^^

Jag har nyss fått den här bloggen. Jag tänker inte skriva nå mkt så... ;)


Blandade bilder^^:

  

Jag hos Emma och Lollo :)


  

Hemma. Hade inget att göra.. :D


  

Wera som liten. ^^


  

Coolt kaffe!


Aja, ska på fotboll nu... SES!


Hejs^^


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


People change, things go wrong. Shit happens, but life goes on

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards